Добро пожаловать на сайт Коммунальное Государственное учреждение "Средняя   школа №44"  Управления образования г. Нур-Султан!

  
 

Директор:  Орынбаев Бахитжан Шарапбекович  

        

Время приема граждан:

Вторник

11:00-13:00

Четверг

17:00-19:00

       Блог директора
     
Обратная связь


 


 






Подготовка к итоговой аттестации для выпускников



Конкурс-конференция 




Типовые правила проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной и итоговой аттестаций  обучающихся в организации образования.




Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі

НҰСҚАУЛЫҚ

 Педагог кадрлардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру жөніндегі осы нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 5-бабы 38) тармақшасына сәйкес әзірленді.

  1. Нұсқаулық Кембридж университетінің Білім беру факультетімен бірлесіп, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының Педагогикалық шеберлік орталығы (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ ПШО) дайындаған үшінші (базалық), екінші (негізгі), бірінші (ілгері) деңгейлердегі (бұдан әрі – Курстар) оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламаларының курстарына іріктеудің және қабылдаудың тәртібін белгілейді.
  2. Осы Нұсқаулықта мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:

1)               педагог кадрлардың біліктілігін арттыру – бұрыннан алған кәсіби білімін, үйрете білуі мен дағдысын қолдауға, кеңейтуге, тереңдетуге мүмкіндік беретін кәсіби оқыту формасы.

2)      сертификатталған тренер – Кембридж университетінің Білім беру факультетімен бірлесе отырып, «НЗМ» ДББҰ ПШО дайындаған деңгейлі бағдарламалар бойынша оқытудан өткен және Кембридж университетінің Халықаралық емтихан кеңесінің сертификатын алған педагог қызметкер.

1) үшінші (базалық), екінші (негізгі), бірінші (ілгері) деңгейлердегі бағдарламалары бойынша – «НЗМ» ДББҰ ПШО және оның филиалдары;

2) үшінші (базалық), екінші (негізгі) деңгейлердегі бағдарламалары бойынша – «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамы (бұдан әрі «Өрлеу» БАҰО» АҚ), және оның «Өрлеу» БАҰО» АҚ «Республикалық білім беру жүйесі басшылығы мен ғылыми-педагогикалық кадрларының біліктілігін арттыру институты» филиалы;

3) үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша – «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалдары.

1)   аудиториялық оқыту – кемінде 200 сағат;

2)   мектептегі тәжірибе – кемінде 144 сағат;

3)   аудиториялық оқыту – кемінде 120 сағат.

Екінші (негізгі) деңгейдегі курстардың ұзақтығы кемінде 440 сағатты құрайды:

1)   аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат;

2)   мектептегі тәжірибе – кемінде 120 сағат;

3)   аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат.

үшінші (базалық) деңгейдегі курстардың ұзақтығы кемінде кемінде 416 сағатты құрайды:

1)               аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат;

2)               мектептегі тәжірибе – кемінде 96 сағат;

3)      аудиториялық оқыту – кемінде 160 сағат.

1) осы Нұсқаулықтың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініші;

2) осы Нұсқаулықтың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттыру курсына сауалнама;

3) жекбас куәлігінің көшірмесі;

4) жұмыс орнынан лауазымы мен педагогикалық жұмыс өтілі көрсетілген анықтама;

5) оқу мен қоғамдық өмірдегі табыстарын айғақтайтын грамота, дипломдардың, сертификаттар мен басқа да құжаттардың (егер олар бар болса) көшірмелері.

1) жыл сайын 20 қыркүйекке дейін осы Нұсқаулықтың 11-тармағында көрсетілгендей, Курста оқуға үміткер педагог қызметкерлердің өтініштерін қарайды;

2) жыл сайын 1 қазанға дейін осы Нұсқаулықтың 4-қосымшасындағы нысанға сәйкес біліктілікті арттыру курстарына педагог кадрларды жолдау туралы Хаттама (бұдан әрі – Хаттама) рәсімделіп, педагог кадрларды курсқа жолдау туралы шешімді аудандық (қалалық) білім беру ұйымдарына келісуге ұсынады.

1) облыстық, Астана және Алматы қалаларының білім беру басқармалары бекіткен Қазақстан Республикасының жалпы білім беру ұйымдары;

2) білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі бекіткен орта білім беретін республикалық жалпы білім беру ұйымдары;

3) «НЗМ» ДББҰ бекіткен Назарбаев Зияткерлік мектептері.

1) Курста оқу кезеңінде дайындалған портфолио;

2) қашықтықтан оқыту кезеңінде Ұйымда өткізілген сабақтар негізінде дайындалған таныстырылымдар;

3) тестілеу түрінде біліктілік емтиханын тапсыруды (жазбаша түрде) жүргізеді.

1) осы Нұсқаулықтың 5-қосымшасына сәйкес нысанда үшінші (базалық) деңгей бағдарламасы бойынша;

2) осы Нұсқаулықтың 6-қосымшасына сәйкес нысанда екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша;

3) осы Нұсқаулықтың 7-қосымшасына сәйкес нысанда бірінші (ілгері) деңгей бағдарламасы бойынша.

  1. Сертификат ала алмаған Курстың тыңдаушыларына мынадай мүмкіндіктер беріледі:

1) өз қаражаты есебінен біліктілік емтихандарын қайта тапсыруға, бірақ қайталау Курстарынан өту бір жылда бір реттен артық емес;

2) белгілі себептерге байланысты растайтын құжаттарын ұсына отырып, үзілген Курстарды аяқтауға.

 

 Біліктілікті арттыру курсына жіберілетін педагог кадрларға қойылатын

ТАЛАПТАР

Үшінші (базалық) деңгей

Талаптар

1

1

Педагогикалық өтілі үш жылдан кем емес жоғары педагогикалық білім, педагогикалық өтілі бес жылдан кем емес техникалық және кәсіптік (орта кәсіптік) білім

22

Мектептік, аудандық (қалалық) деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысунәтижелері

33

Мектептік, аудандық (қалалық) деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми және спорттық жарыстардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін(қатысушылар есебінен) дайындау

44

Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық әдістемелерді білу және қолдану

55

Аудандық (қалалық) конференциялар, семинарлар, форумдар және т.б. өткізу және дайындық барысында жұмыс тәжірибесін тарату (басылымдар, жинақтар, құралдар, ұсынымдар, көрме материалдары)

66

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (бұдан әрі – АКТ) саласындағы: MS Windows, MS Office, Internet, соның ішінде электрондық поштаныңбазалықбілімінигеру

 

 

Екінші (негізгі) деңгей

Талаптар

11

Педагогикалық өтілі бес жылдан кем емес жоғары педагогикалық білім, педагогикалық өтілі жеті жылдан кем емес техникалық және кәсіптік (орта кәсіптік) білім

22

Аудандық (қалалық), облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу нәтижелері

33

Аудандық (қалалық), облыстық деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми және спорттық жарыстардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін(қатысушылар есебінен) дайындау

44

Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық әдістерді білу және қолдану

55

Әдістемелік құралдарды және оқу бағдарламаларын әзірлеу немесе әзірлеуге қатысу

6

6

 

 

 

 

Облыстық (республикалық) конференциялар, семинарлар, форумдар және т.б.дайындау және өткізу барысында жұмыс тәжірибесін тарату (басылымдар, жинақтар, құралдар, ұсынымдар, көрме материалдары)

77

АКТтехнологияларын, MS Windows, MS Office, электрондық пошта, интернетсервистері саласындағыбілімдерді меңгеру

 Бірінші (ілгері)деңгей

 

Талаптар

 

Педагогикалық өтілі жеті жылдан кем емес жоғары педагогикалық білім, педагогикалық өтілі тоғыз жылдан кем емес техникалық және кәсіптік білім (орта кәсіптік)

 

Аудандық (қалалық), облыстық, республикалық (халықаралық) деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу

 

Аудандық (қалалық), облыстық, республикалық (халықаралық)   деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми және спорттық жарыстардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін дайындаушылар.

 

Оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық әдістемелер мен педагогикалық технологияларды қолдану

 

Әдістемелік құралдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу немесе әзірлеуге қатысу

 

Педагогикалықбасылымдардағыжарияланымдар

 

Республикалық (халықаралық) конференциялар, семинарлар, форумдар және т.б. дайындау және өткізу барысында жұмыс тәжірибесін тарату (басылымдар, жинақтар, құралдар, ұсынымдар, көрме материалдары)

 

Жас педагогтер үшін тәлімгер болып табылатын аудандық, облыстық (қалалық), халықаралық деңгейдегі оқыту семинарларын, тренингтер өткізу.

 

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, MS Office, электрондық пошта, Internet қызметі саласындағы білімді озық пайдаланушы деңгейінде меңгеру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жеткілікті жоғары деңгейдегі функционалдық сауаттылығының бар болуы, кәсіби, әлеуметтік және жеке міндеттерді шешу үшін білім беру қызметінде АКТ негізді қолдану

 

Ескерту: ұсынылған талаптарға сай болу, ол мысалы мынадай құжаттармен бекітілуі мүмкін: ұсыным хаттар, сараптамалық қорытындылар, алқа органдарының шешімдері, өткізілген ашық сабақтарды талдау және бағалаудың материалдарыменнәтижелері, тәжірибені қорыту бойынша материалдар, қатысушылардың жетістіктері мен прогресстерін растайтын құжаттамалар, сауалнама жүргізудің және бақылаудың нәтижелері, әдістемелік бірлестіктермен, сонымен қатар ғылыми, пәндік, бос уақыттағы үйірмелер басшылары растайтын материалдар.


ОБЪЯЗАННОСТИ И ПРАВА КЛАССНОГО РУКОВОДИТЕЛЯ


                                              Общие положения. 
1. Классный руководитель – педагог школы, осуществляющий функции организатора детской жизни, направленной на сохранение, укрепление и развитие взаимопонимания учащихся, их родителей, учителей и других участников образовательного процесса. 
Классный руководитель, как административное лицо, назначается на должность и освобождается от должности приказом директора школы. 
Руководство деятельностью классных руководителей осуществляет заместитель директора школы/ заведующий учебной частью.
2. Час классного руководителя ("классный час") проводится один раз в неделю по расписанию. 
3. Количество воспитательных мероприятий - не менее двух дел в месяц, одно из которых может быть общешкольным. 
4. Количество родительских собраний - не менее одного в четверть. 
5. Содержание, объем, технология и конкретные цели деятельности с конкретным классом должны быть заложены в плане воспитательной работы на учебный год. 
6. Отчеты о проделанной работе предоставляются администрации по окончании учебного года по установленному графику. 
7. В каникулярное и летнее время режим работы школы устанавливается согласно дополнительному плану. 

                                    Классный руководитель имеет право: 
1. Участвовать в работе школьных структур самоуправления: педсовета, совета школы, профсоюзных и других органов школы. 
2. Выступать с инициативой, вносить предложения о совершенствовании деятельности школы. 
3. Создавать собственные воспитательные системы и программы, творчески применять новые методы, формы и приемы воспитания, руководствуясь гуманным принципом "не навреди". 
4. Защищать собственную честь и достоинство в школьных органах самоуправления. 
 

                                     Классный руководитель не имеет право: 
1.Унижать личное достоинство воспитанника, оскорблять его действием или словом. 
2.Использовать отметку (школьный балл) для наказания ученика. 
3.Злоупотреблять доверием ребенка, нарушать данное воспитаннику слово. 
4.Использовать семью (родителей или родственников) для наказания ребенка. 
5.Обсуждать "за глаза" своих коллег, представлять их в невыгодном свете. 






  «Утверждаю»     ____________

           Директор СШ №44 Орынбаев Б.Ш.

     

 План работы

методического объединения

учителей начальных классов

с русским языком обучения

СШ №44

 

на 2013-2014 учебный год

    

СЕНТЯБРЬ

Направление деятельности

           Содержание работы

 

Ответственные

Форма представления

 Информ.

выход

Обеспечение управления образовательным процессом

Заседание МО №1.

«Планирование на новый учебный год»

Составление плана мероприятий методического месячника учителей МО

 

 

 

Руководитель МО

(Минасян С.А.)

 

Минасян С.А.

 

 

 

Руководитель МО

 

 

 

 

 

 

Учителя-предметники

 

 

 

 

 

 

 

План работы  МО

 

Качеств. состав

 

 

 

 

 

 

 

План

 

Графики

 

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

Запись учителей на курсы повышения квалификации в ИПК

Посещение курсов в ИПК

Завуч по НМР

 Махамбетова К.Д.

 

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

 

Учителя начальных классов

Сообщение

 

Обеспечение условий для изучения, обобщения и распространения передового опыта

Составление списка аттестуемых учителей

Руководитель МО

Завуч СШ №44

 

 

Внеклассная работа.

 

 

Кл. руководители

Сценарий

Конкурс стихов и рисунков

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

Составление плана работы с одаренными детьми и с детьми с низкой мотивацией обучения.

Классные руководители

 

Списки, планы

 

планёрка

Межсекционная работа

 

 

Минасян С.А.

Жакенова К.А.

План

 

 

План

планёрка

                                                                              

                                                                                                   

                                                             

                                                                                                                  ОКТЯБРЬ

 

Обеспечение управления образовательным процессом

(4 класс) по русскому языку.

 

Жаксыбергенова К.Х.

 

Палуха Г.А.

 

 

 

Справка

 

 

Справка

 

 

 

Планёрка

 

 

Планёрка

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

   Посещение курсов ИПКиПКСО г.Астаны.

    

 

Зачётные книжки учителей

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

  1. СМИ

Библиотекарь

Учителя н/кл

 

 

Обеспечение условий для изучения, обобщения и распространения передового опыта

Проведение методического месячника по теме «Владение современными педагогическими технологиями – залог успешной деятельности педагога».

Учителя МО

План  месячника, сценарии, план-конспекты уроков, аналитическая справка

по итогам месячника.

Совещание при директоре

Внеклассная работа.

 

Кл. руководители

 

Минасян С.А.

 

 

 

 

Сценарий

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

                         умножения и деления» в 4 классе

                            2класс

Тиканова А.К.

 

Палуха Г.А.

 

справка

 

справка

Планёрка

Межсекционная работа

Посещение уроков в 1 и 5 классах с целью выявления уровня адаптации учащихся и преемственности в обучении между ступенями образования.

Замдиректора по УЧ Жакенова К.А.

Аналитическая информация

Совещание при директоре

                                                                                 

 

 

НОЯБРЬ

Обеспечение управления образовательным процессом

Заседание МО №2.

«Адаптация обучающихся первых  классов. Преемственность в обучении между первой и второй ступенями образования».

  1. Анализ работы учителей с одарёнными и слабоуспевающими учащимися.

 

 

Руководитель МО

 

 

Психолог

Учителя-предметники

 

 

 

Палуха Г.А.

 

Протокол

 

 

Обсуждение

 

Отчёты

 

 

Доклад

 

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

ВШК по итогам методического месячника.

Завуч по НМР

Руководитель МО

 

Аналитическая справка

Совещание при директоре

Информационное обеспечение образовательного процесса

Изучение новой методической литературы

Учителя

Обсуждение

 

Обеспечение условий для изучения, обобщения и распространения передового опыта

 

 

 

 

Внеклассная работа

Работа в каникулы (дополнительное планирование)

Кл. руководители

 

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

 

Руководитель МО

Справки

 

Межсекционная работа

Посещение открытых уроков учителей школы

Учителя н/кл

 

 

    

 

 

 

 

ДЕКАБРЬ

Обеспечение управления образовательным процессом

Проверка тетрадей по русскому языку и математике (4 класс)

Тиканова А.К.

 

Справки

планёрка

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

Проведение  дня по оказанию методической помощи методистами Управления Образования г.Астаны.

Методист УО Жакенова Э.Д.

 

Справка

Малый

педсовет

Информационное обеспечение образовательного процесса

Изучение новинок методической литературы

Библиотекарь

Сообщение

 

Обеспечение условий для изучения обобщения и распространения передового опыта

Отчёт по теме самообразования  (21.12.13)

Юн Ю.В.

 

Слайд-презентация

Совещание при директоре

Внеклассная работа

 

Учителя н/кл

 

 

График

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

 

Учителя

 

 

Палуха Г.А.

Справка

Мониторинг

 

Справка

Информационный бюллетень

Заседание МО

Межсекционная работа

Посещение открытых уроков учителей школы

 

 

 

    ЯНВАРЬ

Направление деятельности

           Содержание работы

 

Ответственные

Форма представления

Информац.

выход

Обеспечение управления образовательным процессом

Заседание МО №3.

«Развитие творческого потенциала учителей»

 

 

Руководитель МО

 

Минасян С.А.

 

 

Проверяющие

учителя

Руководитель МО

Протокол

 

 

Аналитическая справка

Слайд-презентация

Справки

 

 

 

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

 

 

 

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

Изучение новинок методической литературы.

 

Палуха Г.А.

 

 

Сообщение

 

Обеспечение условий для изучения обобщения и распространения передового опыта

Отчёт по теме самообразования

 

Слайд-презентация

 

Внеклассная работа

 

 

Соловьёва Т.А.

Классные руководители

 

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

 Проведение внутришкольной олимпиады

 (3-4кл) по русскому языку, математике и познанию мира.

Минасян С.А.

Палуха Г.А.

 

 

График проведения, материалы олимпиады, список призёров.

Результаты на линейке

Межсекционная работа

Посещение уроков учителей школы

 

 

 

                                                                                     ФЕВРАЛЬ

Обеспечение управления образовательным процессом

Проверка ведения дневников в 1,2 классах (работа учителя с родителями, соблюдение орфографического режима)

Юн Ю.В.

Справка

Планёрка МО

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

 

.

 

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

Изучение новинок методической литературы.

Учителя н/кл

Библиотекарь

Сообщение

 

Обеспечение условий для изучения обобщения и распространения передового опыта

«Начальная школа и инновационные технологии»

Минасян С.А.

Юн Ю.В.

 

Круглый стол

Планёрка МО

Внеклассная работа

Подготовка и проведение  интеллектуальной игры «Умники и умницы»

Минасян С.А.

 

 

Сценарий

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

(1-4 классы)

Учителя н/кл

 

Руководитель МО

Справка

 

Справка

Планёрка МО

Межсекционная работа

Посещение открытых уроков учителей школы

 

Учителя МО

 

 

МАРТ

Обеспечение управления образовательным процессом

 

 

 

 

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

«Работа по развитию функциональной грамотности у учащихся младшего школьного возраста»

Токтарханова А.Т.

 

Круглый стол

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

Панорама методических находок по развитию интеллектуально-творческих способностей учащихся

Библиотекарь

 

 

Обеспечение условий для изучения обобщения и распространения передового опыта

 

 

 

 

Внеклассная работа

 

Учителя н/кл

 

Классные рук-ли

 

Сценарии

На заседании МО

Контрольно-аналитическая экспертиза

Административные срезы знаний по математике в 1-2 классах, по русскому языку в 3-4 классах.

 

 

Руководитель МО

Минасян С.А.

Мониторинг

 

 

 

На заседании МО

Межсекционная работа

Посещение открытых уроков учителей школы

Учителя н/кл

 

 

 

Заседание МО №4.

« Повышение качества знаний учащихся в результате активного использования в процессе обучения различных методов, способствующих формированию положительной мотивации учащихся».

  1. Выполнение решений предыдущего заседания.

 Итоги учебно-воспитательной работы МО за 3 четверть.

 

 

 

 

 

 

 

Руководитель МО

 

Проверяющие учителя

 

Учителя-предметники

 

 

 

 

 

 

 

Аналитическая информация

 

справки

 

АПРЕЛЬ

Обеспечение управления образовательным процессом

 

 

 

 

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

Заседание аттестационной комиссии

 

 

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

Изучение новинок методической литературы.

Библиотекарь

Сообщение

 

Обеспечение условий для изучения обобщения и распространения передового опыта

« Применение нестандартных упражнений в процессе обучения младших школьников»

Учителя МО

Деловая игра (обмен опытом) протокол

Планёрка МО

Внеклассная работа

 Посещение бассейна в с/к «Алатау»

 

Руководитель МО

Учителя МО

 

 

Контрольно-аналитическая экспертиза

 

Руководитель МО

 

Учителя МО

Мониторинг

 

Справка

Планёрка

Межсекционная работа

Посещение открытых уроков молодых специалистов

 

 

 

 

                                                                                     

 

 

МАЙ

Обеспечение условий для непрерывного совершенствования профессионального мастерства

 

 

 

 

Информационное обеспечение образовательного процесса

Панорама методических находок по развитию интеллектуально-творческих способностей учащихся

Учителя

Библиотекарь

Сообщения

 

Обеспечение условий для изучения обобщения и распространения передового опыта

Отчёт учителей о наработанных материалах по темам самообразования

Учителя МО

Выступления

Анализ работы МО

Внеклассная работа

 

Учителя 1-х классов

Палуха Г.А.

Учителя

Сценарий

Сценарий

 

В анализе в/р

Контрольно-аналитическая экспертиза

 

Руководитель МО

Учителя МО

Мониторинг

Мониторинг

 

Планёрка

Межсекционная работа

Посещение уроков и мероприятий в предшколе учителями МО.

 

 

 

 

Обеспечение управления образовательным процессом

Заседание МО №5.

«Преемственность в обучении между предшколой и первой ступенью образования.  Анализ результативности работы МО за год».

  1. Выполнение решений предыдущего заседания. 2. Анализ работы МО за год. Задачи на новый учебный год.

 

 

 

 

 

 

Руководитель МО

 

 

 

 

 

Завуч школы по ВР

 

 

 

протокол

 

 

 

Аналитическая информация

 

 

Сообщение

 

Списки детей, план работы лагеря.

 

-->